Skogsvallen 1943

Bruksvallen 1958

Fröjereds seriesegrande lag i Västgöta-Bladets pokalserie 1969. Främre raden fr. r. Kurt Pettersson, Keith Ljungberg, Eskil Andersson. Agne Andersson, Lennart Frejdh, Karl-Åke Gustavsson.
Bakre raden fr. v. Bengt Lindberg, lagledare, Kent Svensson, Anders Blomgren, Beyron Frejdh, Bertil Persson, Lennart Larsson, Arne Lundberg, Håkan Svensson
Den kanske största idrottsliga framgången för FIF:s ungdomar togs 1970. Fröjereds framgångsrika 14-årslag efter segern i Skaraborgscupen. Bakre raden fr. v. Lennart Frejdh, tränare. Christer Ceder,
Tord Thorn. Per-Olof Vindh, Krister Frejdh. Anders Nilsson, Roger Sandahl, Sievert Nilsson, Tore Arvidsson, Roy Sahlström, lagledare. Främre raden fr. v. Rolf Sandgren, Clas-Peder Andersson,Tommy Frejdh, Peter Sahlström, Sören Thorn, Gert Lööv.
Föreningens fotbollselva vid tiden omkring 1930. Främre raden fr. v. Karl Thunander, Gustav Henningsson, Ruben Djurberg. Andra raden fr. v. Kar! Lundberg, Yngve Pettersson, Gösta Lindberg.

Bakre raden fr.v. Karl Persson-Orre, Hans Gustavsson, Nils Berggren, Tage Lundberg, Erik Karlsson.

Träningsmatch mellan två kombinerade lag på Skogsvallen 1943. Främre raden fr. v. Knut Persson, Kurt Svensson, Joel Eng, Folke Eng, Erik Fågelström, Evald Eng, Olle Fågelström, Olle Persson,

Knut Johansson, Tore Gustavsson, Gunnar Hermansson. Bakre raden fr.v. Sven Johansson, Ossian Larsson, Erik Persson, Gösta Blomgren, John Olsen, Gösta Lindgren, Allan Eng, Bertil Persson, Conny Blomgren, Åke Gustavsson, Sture Karlsson.

Fröjereds segrande lag i första kvalmatchen mot BK Trix på Bruksvallen 1948. Främre raden fr.v. Gunnar Karlsson, Gösta Blomgren, Magnus Friberg, Conny Blomgren, Erik Andersson.
Bakre raden fr. v. John Lundgren, Allan Eng, Erik Persson, Rune Larsson (Siljehult), Tage Friberg, Gunnar Hermansson.
Säsongen 1954-55 hemfördes Norra Elitserien utan någon förlustmatch. Laget mot Mariestads AIF den l9 september l954: Främre raden fr.v. Bengt Fågelström, Erik Persson, Rune Mathson, Rune Hermansson,
Ingemar Fågelström. Bakre raden fr. v. Magnus Friberg, Karl-Erik Karlen, Birger Johansson, Stig Pettersson, Tage Friiberg. Gunnar Hermansson, Lars Lindgren, lagledare.
Seriesegrande laget i div. V Norra Västgötaserien 1964. Främre raden fr. v. Lars Johansson. Sten-Åke Karlen. Lars-Olof Hellqvist, Agne Andersson, Arne Lundberg.
Bakre raden fr. v. Eskil Andersson, lagledare, Lennart Larsson, Björn Lind, Sören Lindberg, Lennart Frejdh, Beyron Frejdh, Kurt Karlström, Karl Klang, tränare.
.
Division IV nästa! Blomsterhyllade seriesegrare i division V Skaraborgsgruppen 1974. Främre raden fr. v. Bengt Andersson, Tommy Lindberg, Anders Blomgren, Bertil Persson, Christer Andersson, Lars-Olof Hellqvist, Sören Thorn, Johnny Gustavsson, Håkan Ekholm. Bakre raden fr. v. Lennart Frejdh, lagledare, Agne Andersson, Bengt-Åke Johansson, Håkan Svensson, Krister Frejdh, Anders Nilsson, Anders Sjögren, Kent Svensson, Bertil Persson, Sten Stenberg, tränare.
.
Föreningens A-lagstrupp under säsongen 1977. Främre raden fr.v. Lennart Djurberg, Christer Ceder, Bengt Andersson, Anders Sjögren, Lars-Olof Hellqvist, Christer Andersson, Tommy Lindberg, Sören Thorn, Roland Karlsson. Bakre raden fr.v. Bertil Persson, lagledare, Göte Gladh, Roger Sandahl, Kent Svensson, Johnny Gustavsson, Krister Frejdh, Anders Blomgren, Håkan Ekholm, Sten Stenberg, tränare.